Staramy się, żeby paczka dotarła do Ciebie jak najszybciej. Większość zamówień złożonych i opłaconych do godziny 11 wysyłamy tego samego dnia lub w najbliższym dniu roboczym. Standardowy czas realizacji wynosi od 2 do 5 dni roboczych.
W wyjątkowych przypadkach czas realizacji może się nieznacznie wydłużyć.
3. Czy można kupić produkty w sklepie stacjonarnym?
Obecnie nie prowadzimy sklepu stacjonarnego, nasze produkty są dostępne wyłącznie online. Możesz za to wybrać i opłacić produkty za pomocą strony internetowej, a następnie odebrać zamówienie osobiście w siedzibie firmy.
4. Jak można się z nami skontaktować?
Zapraszamy do kontaktu mailowego: wkoloziolo@gmail.com
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.